Nov 28 – 30, 2023
VBLHEP JINR
Europe/Moscow timezone

Practical information for in-person participants (EN/RU)

(for Russian please scroll below)

 

Location

 

The meeting will take place in the Conference Hall, Bld. 3. Coffee breaks will take place on the 2nd floor of the Canteen.

 

Pass to JINR

 

It is necessary to have a special pass to enter the VBLHEP site. If you do not have it, please download a scanned copy of your passport in the corresponding section of the registration form.

After the meeting, the pass should be returned to the Organizing Committee or left at the hotel reception.

 

Hotel

 

Special rates have been arranged for the participants staying at the Dubna Hotel. If you are interested, please complete the Accommodation section of the registration form and we will make reservation for you.

 

Payments should be made directly at the Hotel at check-out. At present, the prices per room and per day including breakfast are:

 

     Single room – 3370 RUB
     Two-room suite (refurbished) – 6200 RUB

 

JINR will provide transportation (Dubna Hotel – VBLHEP) on 28 November.

 

Collaboration Dinner/Registration Fee

 

Participants of the Meeting and their accompanying persons are invited to take part in the BM@N Collaboration Dinner on 29 November at the Taverna Restaurant at the address: 12, Pravda St., Dubna.

 

 

The registration fee for one person is 500 rubles in cash.

 

If you would like to take part in the Collaboration Dinner, please indicate it in the corresponding section of the registration form.

 

How to get from the Dubna Hotel to the Taverna Restaurant:

 

Financial Support

 

Travel expenses of the teams that received financial support through the Special-Purpose Funding Programme for research teams acting within the NICA Megascience Project in 2023 can be reimbursed. If you need financial support, please indicate it in the Special Requests section of the registration form.

 

Letter of Invitation

 

Participants that require a letter of invitation for travel arrangements, please send your request to the organizing committee by e-mail.


 

Место проведения

 

Совещание будет проводиться в конференц-зале корпуса 3 ЛФВЭ ОИЯИ. Кофе-брейки будут организованы на 2-м этаже столовой.

 

Пропуска

 

Проход на площадку ЛФВЭ ОИЯИ осуществляется по пропускам. Для оформления пропуска загрузите скан паспорта в соответствующий раздел регистрационной формы. После совещания пропуска необходимо сдать в Оргкомитет или оставить на ресепшне гостиницы.

 

Проживание

 

Для участников, проживающих в гостинице «Дубна», действуют специальные тарифы. Оргкомитет мероприятия рад забронировать для вас номера. Для этого, пожалуйста, заполните соответствующий раздел в регистрационной форме. Оплата производится непосредственно в отеле при выезде. 

 

Стоимость проживания в сутки, включая завтрак:

 

      Одноместный номер – 3370 руб.

      Двухкомнатный улучшенный номер — 6200 руб.

 

В первый день совещания ОИЯИ организует трансфер (гостиница «Дубна» – ЛФВЭ).

 

Коллаборационный ужин/Организационный взнос

 

Приглашаем участников cовещания и сопровождающих лиц принять участие в коллаборационном ужине, который состоится 29 ноября в ресторане "Таверна" по адресу: г. Дубна, ул. Правды, д. 12.

 

 

Организационный взнос на одного человека составляет 500 рублей наличными.

 

Если вы заинтересованы принять участие, пожалуйста, сообщите об этом в соответствующем разделе регистрационной формы.

 

Как добраться от Гостиницы "Дубна" до ресторана "Таверна":

 

 

Финансовая поддержка

 

Возможно возмещение расходов на командирование членов научных групп, участвующих в Программе целевого финансирования научно-исследовательских работ научных групп из организаций государств-членов ОИЯИ, сотрудничающих в рамках мегапроекта «Комплекс NICA» в 2023 году. Для этого, пожалуйста, заполните соответствующий раздел в регистрационной форме.

 

Приглашение

 

Участники, которым требуются официальные приглашения на совещание для оформления командировок, пожалуйста, запросите оргкомитет об этом по электронной почте.